eMAG estimează vânzări de 680 milioane de lei de Black Friday: Vindem într-o zi, cât vindem într-o lună
eMAG, cel mai mare retailer online din România, mizează anul acesta pe vânzări de 680 milioane lei în ziua dedicată Black Friday – 10 noiembrie, cu circa 36 milioane lei mai mult decât în ediţia din 2022 a evenimentului de shopping. Retailerul online a pregătit 2,8 milioane de oferte împreună cu comercianţii din marketplace, reducerile cumulate situându-se la 390 milioane lei, conform reprezentanţilor eMAG.
eMAG, cel mai mare retailer online din România, mizează anul acesta pe vânzări de 680 milioane lei în ziua dedicată Black Friday – 10 noiembrie, cu circa 36 milioane lei mai mult decât în ediţia din 2022 a evenimentului de shopping. Retailerul online a pregătit 2,8 milioane de oferte împreună cu comercianţii din marketplace, reducerile cumulate situându-se la 390 milioane lei, conform reprezentanţilor eMAG.
“Ne aşteptăm la vânzări în valoare de 680 milioane lei de Black Friday anul acesta. Sunt zece luni în care am lucrat cu partenerii noştri şi cu <<sellerii>> din marketplace pentru a putea aduce cele mai bune oferte pentru clienţi. Black Friday este un eveniment important pentru clienţi, dar şi pentru <<selleri>> pentru că au şansa de a creşte. Noi vindem de Black Friday cam cât într-o lună întreagă, ceea ce le putem oferi şi lor – o trambulină practic pentru a vinde într-o zi cât vând într-o lună întreagă. Şi aici mă refer doar la România, însă au posibilitatea de a vinde şi în Bulgaria şi Ungaria”, a declarat Irina Pencea, director general al eMAG România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro