eMAG mizează pe vânzări de 500 mil. lei de Black Friday 2019. Oferta include şi un Ferrari de 263.000 de euro
eMAG, liderul pieţei locale de retail online, mizează pe vânzări de 500 mil. lei cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, în creştere faţă de 460 mil. lei în anul precedent, a declarat Iulian Stanciu, CEO al grupului în cadrul unei conferinţe de presă.
Reducerile aplicate celor 3,5 milioane de produse aflate la ofertă se ridică la 270 mil. lei. eMAG a realizat şi o investiţie de 3 mil. euro în servere, servicii de hosting, cloud şi dezvoltare.
Printre produsele care vor fi aflate la ofertă la eMAG se numără: 70.000 de televizoare, 120.000 de smartphone-uri, 22.000 de laptop-uri, 21.000 de frigidere, 15.000 maşini de spălat şi 200.000 de electrocasnice mici.
Cel mai scump produs aflat la ofertă este un autoturism Ferrari GTC4Russo redus de la 308.000 de euro la 263.000 de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro