Epson a devenit sponsor oficial al echipei Manchester United
Producatorul de imprimate si proiectoare Epson a devenit sponsor oficial la nivel global al echipei de fotbal Manchester United.
Parteneriatul, incheiat pe doi ani si implicand o suma despre care Marketing Week a scris ca se ridica la 3 milioane de lire (3,5 milioane de euro), in timp ce unele ziare britanice au pomenit de 3 ani si o suma "cu sapte cifre", a fost facut public pentru fani in pauza dintre meciul Manchester United si Blackburn Rovers, desfasurat sambata pe stadionul Old Trafford din Manchester.
"Intelegerea cu Manchester United aliniaza Epson cu un brand recunoscut la nivel global, aducandu-l astfel mai aproape de consumatori", a spus Minoru Usui, presedinte global al Epson. David Gill, directorul executiv al Manchester United, s-a declarat "incantat de faptul ca Epson a devenit partenerul nostru comercial" si a spus ca spera sa dezvolte un program de comunicare interesant, "care va ajuta ambele afaceri sa se dezvolte".
Miliardarul american Malcolm Glazer, proprietarul Manchester United, a batut palma cu Epson dupa ce in presa insulara a circulat zvonul ca, din cauza datoriilor mari, ar vrea sa vanda clubul si ca Epson ar putea fi un candidat in acest sens.
Conform topului celor mai bogate cluburi din lume, publicat in primavara de Deloitte, Manchester este pe locul al treilea, cu venituri de 327 milioane de euro in sezonul 2008/2009, devansat de Real Madrid (401,4 milioane de euro) si FC Barcelona (365,9 milioane de euro). In acelasi timp, familia Glazer a acumulat, de cand a preluat gruparea din Manchester, datorii de 1,1 miliarde de lire sterline (aproximativ 1,2 miliarde de euro).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro