Facebook anunţă că funcţia Community Help este acum disponibilă şi în România
Începând de astăzi, utilizatorii români pot să ceară ajutor sau să le ofere sprijin celor afectaţi de COVID-19, prin intermediul funcţiei Community Help lansată de Facebook. Noua funcţie a platformei, adaptată pentru situaţia actuală, vine în continuarea eforturilor depuse de Facebook pentru a facilita procesul prin care oamenii pot găsi sprijin, le pot oferi ajutor celor din jurul lor care sunt afectaţi de COVID-19 şi pot contribui cu donaţii la strângerile de fonduri.
Community Help vine în sprijinul lor pentru orice activitate care îşi propune să îi ajute pe cei din jur, de la livrarea cumpărăturilor pentru persoanele vârstnice şi până acţiuni de voluntariat pentru distribuirea de mâncare prin băncile de alimente locale.
Este prima dată când Facebook utilizează Community Help într-o criză de sănătate globală, iar pentru a face acest lucru a pornit de la resursele deja disponibile în cadrul funcţiei Situaţii de criză, pe care le-a adaptat pentru a-i ajuta pe utilizatori să poată acţiona şi să primească ajutor cât mai uşor în situaţii de urgenţă. Community Help a fost lansată în 2016, ca parte a iniţiativei Situaţii de criză, pentru a-i ajuta pe oameni să beneficieze de sprijinul de care au nevoie în urma dezastrelor naturale.
Pe lângă Community Help, Facebook continuă să depună eforturi pentru a le facilita utilizatorilor accesul la informaţii actuale, la conţinut care le vină în ajutor şi la diferite modalităţi de a acţiona. În urmă cu 2 săptămâni, compania a lansat Centrul de informaţii despre coronavirus COVID-19, unde utilizatorii pot accesa cele mai noi ştiri de la autorităţile de sănătate locale şi globale, alături de bune practici şi informaţii despre prevenţie. Centrul de informaţii este în prezent disponibil în peste 30 de ţări şi urmează să fie extins către noi locaţii în zilele următoare.
Până în prezent, peste 1 miliard de oameni au acces la resurse oferite de autorităţile de sănătate, prin intermediul Centrului de informaţii şi pop-up-urilor educaţionale de pe Facebook şi Instagram, şi mai mult de 100 de milioane dintre aceştia au ales să afle mai mult, accesând conţinutul disponibil.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro