FAN Courier, fondat de Adrian Mihai, Neculai Mihai şi Felix Pătrăşcanu, a deschis la Arad primul HUB internaţional al companiei, în urma unei investitii de 4 milioane euro

Autor: Roxana Rosu Postat la 13 noiembrie 2023 310 afişări

FAN Courier,  fondat de Adrian Mihai, Neculai Mihai şi Felix Pătrăşcanu, a deschis la Arad primul HUB internaţional al companiei, în urma unei investitii de 4 milioane euro

FAN Courier, companie antreprenorială fondată de Adrian Mihai, Neculai Mihai şi Felix Pătrăşcanu, a deschis la Arad primul HUB internaţional, dedicat în mod special comenzilor online internationale, în urma unei investitii de 4 milioane euro.

”Ne dorim, prin această investiţie, să încurajăm e-commerce-ul cross-border, oferindu-le clienţilor o experienţă mult mai bună, un proces de transport mult mai facil şi, totodată, să îmbunătăţim capacitatea operaţională. Unul dintre obiectivele de business pentru 2024 este şi o prezenţă mai semnificativă în Europa din dorinţa de a fi mai aproape de clienţii noştri. O parte din investiţii va fi destinată dezvoltării de noi puncte de legătură între România şi Vestul Europei, transformând astfel FAN Courier într-un jucător regional.”, a declarat Adrian Mihai,  CEO FAN Courier.

HUB-ul este operaţional începând de luna aceasta. 

În paralel, Fan Courier a ajuns la o retea de 1.000 de lockere, planul companiei fiind să ajungă la 2.000 de unităţi până la jumătatea anului 2024. Investiţia totală este estimată la aproximativ 20 milioane euro. În acest an, instalarea de lockere a fost accelerată.

”După instalarea lockerului FANbox cu numărul 1.000, anticipăm că vom încheia anul cu 1.100 de unităţi deja instalate şi o reţea totală de 2.000, până la jumătatea anului viitor. Cererea pentru acest tip de livrare a fost mare şi a venit din toată ţara, de aceea reţeaua de lockere a devenit una dintre principalele noastre investiţii în acest an. După ce apelează o dată la acest sistem, clienţii rămân fideli acestei variante de livrare în proporţie de 80%, pentru că lockerele vin cu beneficii pentru toate părţile implicate, fie curieri, fie clienţi sau parteneri. Livrarea la locker permite, în primul rând, curierilor să livreze mai multe expediţii într-un timp mult mai scurt faţă de livrările door to door, mai ales în perioadele cu vârf de activitate, cum sunt campaniile de discounturi de Black Friday şi de Sărbători”, a declarat Adrian Mihai, CEO şi cofondator FAN Courier.

Pentru anul următor, FAN Courier a contractat următorul lot de 1.000 de lockere, care vin cu îmbunătăţiri de hardware, cum ar fi display nou, POS nou, sisteme noi de închidere a casetelor şi sistem nou de instalare pe poziţie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
fan curier,
clienti,
investitii,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.