Finala Super Bowl, cel mai mare eveniment sportiv al anului din SUA: Kendrick Lamar este cap de afiş la halftime show. Suma absolut colosală pe care o plătesc advertiserii pentru o reclamă de 30 de secunde şi cât încasează vedetele care joacă în spoturile publicitare
Rapperul Kendrick Lamar, câştigător a 22 de premii Grammy, va fi cap de afiş al spectacolului Halftime Show al Super Bowl şi va fi acompaniat de cântăreaţa şi compozitoarea de R&B, SZA.
Deşi SZA este singura invitată specială anunţată până acum, este posibil să existe şi alte surprize. Acesta este al doilea spectacol al lui Lamar pe scena halftime show-ului, dar este prima dată când este cap de afiş, în timp ce pentru SZA va fi prima apariţie la un Super Bowl.
În ajunul Super Bowl 59, nu doar echipele Philadelphia Eagles şi Kansas City Chiefs visează la touchdown-uri.
Brandurile şi agenţiile de publicitate, care investesc milioane de dolari în reclamele difuzate în timpul transmisiunii Super Bowl 2025, speră şi ele să marcheze un succes. Iată cât costă în medie reclamele din timpul Super Bowl şi de ce advertiserii consideră că aceste spoturi costisitoare merită investiţia.
Cât costă, în medie, reclamele difuzate la Super Bowl 2025?
Advertiserii plătesc aproape 8 milioane de dolari în medie pentru un spot de 30 de secunde în timpul Super Bowl LIX, a declarat Peter Bray, fondator şi director executiv de creaţie la agenţia de publicitate Bray & Co., pentru CBS MoneyWatch.
El estimează că, pentru transmisiunea de aproximativ trei până la patru ore din acest an, s-au vândut în jur de 51 de minute de publicitate, ceea ce duce suma totală a vânzărilor de reclame la sute de milioane de dolari.
Preţul de aproape 8 milioane de dolari pentru un spot este cu aproape un milion de dolari mai mare decât tariful de 7 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde la Super Bowl 2024.
În 2023, reclamele difuzate în timpul finalei NFL Championship au costat de asemenea aproximativ 7 milioane de dolari pentru 30 de secunde, ceea ce a reprezentat o creştere de 55% faţă de 2019.
Costurile publicităţii la Super Bowl sunt în continuă creştere, a spus Bray, care crede că vânzările de reclame pentru acest eveniment ar putea atinge în curând 1 miliard de dolari.
„Este şi Super Bowl-ul industriei de publicitate”, a spus Peter Bray. „Este singura perioadă din an în care publicul larg chiar este interesat de reclame, aşa că este un moment extrem de important.”
„De fapt, publicitatea în timpul Super Bowl-ului este mai relevantă ca niciodată, deoarece, cu toate aceste platforme diferite, este foarte dificil să găseşti o audienţă mare într-un singur loc”, a explicat Bray. „Un advertiser ar putea alege să-şi promoveze produsul pe TikTok sau pe Instagram… însă există o mare suprapunere. De exemplu, 90% dintre utilizatorii de pe TikTok ar putea fi aceiaşi cu cei de pe Instagram, ceea ce înseamnă mult conţinut duplicat.”
Peste 120 de milioane de oameni sunt aşteptaţi să urmărească Super Bowl LIX duminică, evenimentul fiind transmis de Fox şi livestreaming gratuit pe Tubi. Pentru a menţine publicul captivat, brandurile vor încerca să folosească umorul, emoţia sau vedete celebre pentru a crea un moment cultural memorabil, cu care o audienţă de masă să se poată conecta colectiv.
„Comedia este o alegere sigură pentru branduri, deoarece nu vrei să îţi împarţi audienţa în vreun fel, aşa că folosirea umorului are sens. De asemenea, sunt mai multe celebrităţi în reclame ca niciodată.”
În funcţie de nivelul de celebritate al unui actor, acesta poate încasa de la mai puţin de 50.000 de dolari pentru un scurt cameo, până la câteva milioane de dolari. Bray estimează că majoritatea starurilor care apar într-o reclamă de Super Bowl sunt plătite în jur de 2 milioane de dolari.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=22687418&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro