Financial Times: Loganul, unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei economice
Loganul este unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei economice, din care industria auto din Europa emergenta a iesit intr-o forma extrem de buna, urmand sa se dezvolte in continuare in dauna industriei vest-europene, apreciaza Financial Times (FT).
Dacia a sarbatorit in septembrie asamblarea Loganului cu numarul un milion. Modelul, lansat in 2004, a devenit unul dintre cele mai ironice simboluri ale crizei, titreaza publicatia britanica.Cumparata de Renault la sfarsitul anilor '90, Dacia a fost restructurata pentru a produce aceasta masina cu aspectul unui sedan robust.Loganul, cu "virtutiile" sale de masina ieftina si fiabila, a fost proiectat special pentru pietele in curs de dezvoltare, precum cele din Europa Centrala si de Est (ECE).
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro