Flanco are un nou director de marketing, Ovidiu Nicuşan, venit din zona de vânzări a companiei
Flanco Retail, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de electro-IT, are din 15 septembrie un nou director de marketing, Ovidiu Nicuşan, care preia funcţia de la Antonela Ciucaşu, care îşi va continua cariera în marketing într-un alt domeniu de activitate.
Flanco Retail, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de electro-IT, are din 15 septembrie un nou director de marketing, Ovidiu Nicuşan, care preia funcţia de la Antonela Ciucaşu, care îşi va continua cariera în marketing într-un alt domeniu de activitate.
Între 2008 şi 2011, Ovidiu Nicuşan a fost Regional Sales Manager pe zona Transilvania, iar apoi Regional Sales Manager Bucureşti, unde s-a ocupat de deschiderea primelor trei magazine de suprafaţă mare ale companiei, la Obor, Orhideea şi Unirea.
Ulterior, el a devenit responsabil de vânzări pentru Bucureşti, Moldova şi Zona de Sud Est, apoi de mărcile proprii ale companiei şi de întreaga categorie de electrocasnice mici.
”Lecţiile anilor trecuţi ne-au arătat că, pentru un retailer, tot ce ţine de marketing şi comunicare este în strânsă legătură cu vânzările. Succesul oricărui proiect de marketing, pentru o reţea de magazine, se vede în numărul de produse plecate de pe raft sau în numărul de comenzi obţinute online. Cu asta începem – când ne formulăm obiectivele – şi aşa încheiem, când ne evaluăm rezultatele. De aceea, experienţa de două decenii a lui Ovidiu pe vânzări va fi extrem de valoroasă în noua sa poziţie.”, explică Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail
Flanco are peste 1.500 de angajaţi, o reţea de 156 de magazine, aflate în 116 oraşe ale României.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro