Fondul de investiţii ROCA preia 30% din acţiunile platformei de food delivery Yellow.Menu într-o tranzacţie de 300.000 de euro
Platforma de investiţii şi management ROCA, destinată companiilor româneşti în dificultate, anunţă preluarea a 30% din acţiunile Yellow Restaurant SRL, companie care deţine şi operează platforma de food delivery şi aplicaţia Yellow.Menu., într-o tranzacţie de 300.000 de euro.
Platforma de investiţii şi management ROCA, destinată companiilor româneşti în dificultate, anunţă preluarea a 30% din acţiunile Yellow Restaurant SRL, companie care deţine şi operează platforma de food delivery şi aplicaţia Yellow.Menu., într-o tranzacţie de 300.000 de euro.
Decizia investitorului vine ca urmare a performanţelor înregistrate pe piaţa de delivery la nivel european, şi ca urmare a trendului crescător în care acestea se încadrează, indicând un potenţial de dezvoltare şi în viitor.
„Dintre cele trei segmente din piaţa de food - restaurante clasice, agregatori şi businessuri integrate de livrări, ultimul a atins rezultate remarcabile în ultimul deceniu. Am intrat ca parteneri în Yellow.Menu datorită acestor cote înalte de performanţă pentru nişa delivery şi credem că putem aduce plus valoare atât în companie cât şi la nivel de piaţă. Investiţia ROCA este dedicată în totalitate dezvoltării şi avem siguranţa că se va capitaliza într-un timp scurt”, explică Alexandru Tănase, Manager Investiţii ROCA.
Odată cu intrarea în această companie, ROCA se alătură antreprenorilor români Velenza Iulian, fondatorul şi dezvoltatorul WorldClass Fitness, şi Florin Stoian, fondator şi dezvoltator al aplicaţiei de taxi Star Taxi.
"Din prima zi de la lansare Yellow.Menu şi-a dorit să aducă o noua abordare în piaţa de food delivery, unde tehnologia alături de cei mai pricepuţi chefi să ofere o experientă culinară unică. Considerăm că am reusit acest lucru, iar acum împreuna cu Platforma Roca, vom duce această experientă şi mai departe, dorind să fim o soluţie zilnică pentru clienţii noştri prin dezvoltarea de produse şi servicii noi." completează Florin Stoian fondator si CEO al Yellow.Menu.
Compania înglobează10.000 de clienţi activi în aplicaţie şi dispune de o bază de date de 2.500 de reţete unice. Sistemul informatic dezvoltat in-house integrează atât activitatea de producţie cât şi de livrare – distribuţie.
Yellow Restaurant a raportat afaceri de 2,7 mil. lei în 2018, nivel aproape similar cu rezultatul obţinut în anul anterior şi pierderi de 192.017 lei, faţă de o pierdere de 428. 616 lei în 2017, arată datele de la ministerul de Finanţe.
Compania intenţionează să deschidă în viitorul apropiat o locaţie nouă în Cluj Napoca.
Piaţa furnizorilor de take-away a atins valoarea de 24,8 mld. euro la nivel european în perioada 2010-2017, reprezentând o creştere cu peste 12%, potrivit datelor Euromonitor, în contextul unei scăderi de 7,5% pe piaţa restaurantelor clasice.
Conform aceleiaşi surse, piaţa de delivery a înregistrat o îmbunătăţire de 30% caracterizată prin creşterea cererii pentru produse de calitate, dar şi o concurenţă redusă în acest sector.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro