GfK România se extinde în Moldova
Compania de cercetare de piaţă GfK România se extinde în Moldova cu serviciile de cercetare şi consultanţă de marketing.
GfK România a început să exploreze să ia în calcul extinderea pe această piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare precum telecom, financiar-bancar şi FMCG.
Compania de cercetare are deja un parteneriat cu Civis Moldova, unul dintre cei mai cunoscuţi furnizori de servicii de culegere de date din Moldova. Civis, membru ESOMAR, are 15 ani de experienţă de cercetare de piaţă. Compania oferă servicii complete de PAPI (interviuri pe hârtie), CAPI (interviuri pe computer) şi CATI (interviuri telefonice), implementând studii reprezentative la nivel naţional pe eşantioane mari, cu un control strict al calităţii culegerii datelor.
"Am decis să ne extindem activitatea în Moldova mai întâi datorită afinităţilor noastre culturale, dar şi pentru că am descoperit oportunităţi de afaceri importante. Multe dintre companiile multinaţionale şi-au deschis deja filiale în Moldova şi aveau nevoie de un partener de cercetare de încredere care să le furnizeze date şi servicii de consultanţă". Spune Andi Dumitrescu, director general GfK România.
În februarie 2013, GfK România lansează pe piaţa din Moldova cel de-al doilea val al studiului sindicalizat FMDS (Financial Markets Data System), un punct de referinţă pentru sistemul bancar.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro