Gigantul american de streaming Roku lansează propria linie Smart-TV. Mustafa Ozgen, president, devices, Roku: Revoluţia streamingului abia a început
Roku Inc., companie americană (Nasdaq: ROKU) cu sediul în San Jose, California, care produce o varietate de playere media digitale pentru streaming video, anunţă lansarea propriilor televizoare inteligente - Roku Select şi Roku Plus Series, primele televizoare proiectate şi realizate de companie, scrie The Wall Street Journal. Astfel, compania americană se alătură jucătorilor mari din industria de profil, care încearcă să controleze modul în care utilizatorii accesează alte aplicaţii de streaming.
„În ultimii 20 de ani, Roku a jucat un rol esenţial în ceea ce reprezintă acum modalitatea generală de a te bucura de un serial de televiziune, un film clasic sau sport în direct. Scopul nostru este să continuăm să creăm o experienţă TV şi mai bună pentru toată lumea. Aceste televizoare nu numai că vor completa gama actuală de modele de televizoare Roku, dar ne vor permite şi să dezvoltăm inovaţiile viitoare ale televizoarelor inteligente. Revoluţia streamingului abia a început”, a declarat Mustafa Ozgen, president, devices, Roku.
Astfel, compania va produce 11 modele, de la 24 la 75 de inchi, ce vor avea sistemul de operare Roku. Dispozitivele vor fi disponibile în SUA începând cu primăvara anului 2023, conform The Wall Street Journal.
De asemenea, Roku va vinde televizoarele atât prin intermediul partenerilor, cât şi pe propriul site web.
Roku nu a spus cine este producătorul noilor televizoare inteligente, dar a transmis că parteneriatul semnat îi va oferi control asupra produsului final, arată sursa citată.
În trecut, Roku a mai colaborat cu alţi jucători pentru a dezvolta dispozitive TV. Spre exemplu, Roku şi Walmart Inc. au încheiat un parteneriat pentru a dezvolta un televizor inteligent - sub marca Walmart Onn, bazate pe sistemul de operare Comcast.
Potrivit WSJ, Roku s-a confruntat cu o concurenţă tot mai mare în ultimii ani din partea companiilor din industria de streaming, precum Netflix sau Amazon Prime.
Roku îşi obţine cea mai mare parte a veniturilor din publicitate, nu din vânzările de hardware, astfel că Roku vinde toate reclamele vizualizate pe propriul serviciu de streaming şi mai vinde unele reclame care apar pe alte servicii de streaming vizualizate pe dispozitivele Roku.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro