Gigantul Coca-Cola atacă piaţa băuturilor alcoolice. Compania a lansat astăzi prima băutură alcoolică din istoria ei de peste 125 de ani
Coca-Cola a intrat pe piaţa băuturilor alcoolice din Japonia cu o băutură cu aromă de lămâine, în încercarea de a-şi mări cota de piaţă cu un nou segment de business, potrivit BBC.
Într-o premieră pentru gigantul din Statele Unite, trei sortimente de băuturi alcoolice carbogazoase cu aromă de lămâie au început să fie comercializate astăzi în Japonia.
Produsul ţinteşte tinerii şi în special clienţii de sex feminin.
Descris de companie ca un produs „unic” în istoria de peste 125 de ani a companiei, alcoolul din cele trei băuturi variază între 3% şi 8%.
Potrivit tradiţiei companiei, reţeta băuturilor este ţinută secret, însă băuturile sunt gândite după modelul celor mai populare băuturi din ţară – Chu-Hi – care sunt de obicei un mix de alcool cu o gamă variată de fructe.
Chu-Hi este un produs care serveşte drept alternativă pentru bere, care s-a dovedit popular în special printre femei.
Companii locale precum Suntory, Asahi şi Kirin domină în prezent segmentul de piaţă al Chu-Hi.
Coca-Cola spune că nu plănuieşte să lanseze această gamă în afara Japoniei.
Băuturile de acest gen au prins la consumatorii europeni în anii 90, când nume precum Smirnoff Ice şi Bacardi Breezer au devenit populare în Marea Britanie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro