Gigantul Unilever vrea să cumpere Frufru, un business românesc fondat de Mihai Simiuc
Antreprenorul care a fondat Frufru în 2006 va râmâne acţionar minoritar cu 25%. Ceilalţi parteneri ar urma să iasă din afacere.
Gigantul anglo-olandez Unilever intenţionează să achiziţioneze 75% din businessul antreprenorial local Good People, care comercializează alimente sub brandul Frufru, fondat în urmă cu 13 ani de Mihai Simiuc, care va rămâne acţionar minoritar cu 25%, în timp ce Sergiu Neguţ, Philip Hausmaninger, Johann Heubach, Maria Brujan şi Marius Gavril, reprezentând ceilalţi acţionari, ar urma să iasă din business.
Tranzacţia este supusă aprobării Consiliului Concurenţei.
"Încă există un decalaj mare între ambiţiile noastre şi acţiunile pe care reuşim să le întreprindem în ceea ce priveşte impactul asupra mediului şi educaţia pentru o alimentaţie sănătoasă a unei părţi mari din populatie. Prin acest parteneriat, sperăm să închidem acest decalaj şi să avem un impact pozitiv mult mai mare. Credem puternic în ideea că un business poate să aibă success prin a face bine şi a o duce bine în acelaşi timp şi sperăm să influenţăm şi alte companii cu valorile şi ideile noastre. Pentru moment, acest parteneriat este subiectul aprobării Consiliului Concurenţei", spune Mihai Simiuc.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro