​Grupul de turism RTK, care are o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate, intră pe piaţa din România şi se va concentra pe segmentul de outgoing

Autor: Miruna Diaconu Postat la 08 mai 2024 36 afişări

​Grupul de turism RTK, care are o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate, intră pe piaţa din România şi se va concentra pe segmentul de outgoing

RTK Romania, subsidiara locală a RTK International, care are o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate în străinătate, anunţă deschiderea ceea ce marchează intrarea grupului de turism pe piaţa locală. RTK International este o asociaţie de agenţii de turism, iar prezenţa pe piaţa locală va presupune accesul la pachetele turoperatorilor din reţeaua RTK a agenţiilor de turism locale.

Subsidiara locală a grupului se va concentra pe vânzările B2B şi va viza segmentul de outgoing, cee ace îi va permite să ofere turiştilor români acces la o reţea de agenţii afiliate. Compania nu are în plan să introduce pachete destinate turiştilor finali în viitorul apropiat.

„Grupul Rtk este deja activ în multe ţări europene şi sprijină distribuţia serviciilor  turistice, având un portofoliu extins de produse. Pe lângă touroperatorii consacrati, grupul rtk are o reţea densă de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinaţii si  furnizori de servicii turistice. În plus, Rtk işi va folosi expertiza sa de zeci de ani de pe alte pieţe internaţionale pentru a consolida o reţea de agenţii de turism afiliate în  România, în care fiecare agenţie va rămâne independentă. În acest sens, Rtk Romania va  avea rol de organizaţie neutră pentru agenţiile de turism afiliate şi le va oferi sprijin in  domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs şi consolidarea unui portofoliu  atractiv de furnizori de servicii pentru piata românească", spune DI. Thomas Boesl, director strategy & international business development RT / Raiffeisen Touristik Group GmbH. 

Subsidiara locală a grupului internaţional a fost înfiinţată în luna aprilie a acestui an şi deţine licenţa de agenţie de turism organizatoare. Compania locală este deţinută în proporţie de 80% de RTK International şi în proporţie de 20% de către Radu Colfescu, care are o experienţă în turism de peste 25 de ani.

„Consider că fiecare agenţie afiliată la Rtk romania se va  putea dezvolta  independent, beneficiind de tot suportul şi de experienţa noastră în relaţia cu furnizorii  internaţionali din portofoliu. Rtk va fi un jucător important pe segmentul de outgoing, punând la dispoziţia agenţiilor afiliate din România  o gamă largă de servicii turistice la preţuri competitive. Alte obiective pentru viitor ar putea include înfinţarea unui model de distribuţie tip franciză sau activităţi proprii de touroperare", spune Radu Colfescu, managing partner Rtk romania. 

Reprezentanţii Rtk susţin că pe viitor ar putea lua în calcul să intre şi pe segmentul de incoming, promovând România prin intermediul reţelei de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate Rtk în străinătate.

 ​​

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
agentii de turism,
retea,
grup,
romania,
piata

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.