Grupul german dm drogerie markt, activ pe segmentul drogheriilor din România, a încheiat anul financiar 2022-2023 cu o cifră de afaceri de 1,3 mld. lei, plus 58% faţă de anul precedent
Grupul german dm drogerie markt, activ pe segmentul drogheriilor, care are în România 139 de magazine, a încheiat anul financiar 2022-2023 (1 octombrie - 30 septembrie) cu o cifră de afaceri de peste 1,3 miliarde de lei, în creştere cu 58% faţă de anul precedent, potrivit reprezentanţilor companiei, care au oferit aceste informaţii în cadrul unei conferinţe de presă.
"În România am avut o dezvoltare puternică. La 30 septembrie 2023 aveam 1.634 de colegi, cu 35% mai mulţi decât în anul anterior, am reuşit să dezvoltăm reţeaua de filiale, ajungând la 139, o creştere de peste 10%, şi mă bucură foarte mult că am avut o creştere de peste 58% a cifrei de afaceri. Clienţii ne apreciază tot mai mult, iar în cifre se transpune în peste 1,3 miliarde de lei", a spus Ivana Martinakova, CEO al dm drogerie markt. Ea este absolventă a Brno International Business School şi în 2016 a preluat operaţiunile locale ale dm România.
Compania are distribuţie pe tot teritoriul ţării şi reprezentanţii săi spun că au crescut pe toate palierele: a crescut frecvenţa de cumpărare, a crescut preţul coşului mediu, a crescut numărul de clienţi, iar per total aceasta a fost de 58%
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro