Grupul hotelier polonez Orbis, prezent şi pe piaţa din România, a înregistrat în primul semestru venituri consolidate de 155,3 mil.euro, în creştere cu 4,8%
Grupul hotelier polonez Orbis, prezent şi pe piaţa din România, a înregistrat în primul semestru venituri consolidate de 155,3 milioane euro, în creştere cu 4,8%, în timp ce EBITDA s-a ridicat la 51 de milioane euro, în urcare cu 19,3%.
“2019 va fi un an fundamental pentru Orbis. În urma unor analize complexe, Compania a decis să împartă afacerea în două linii separate – active de tip light şi active imobiliare, ceea ce a fost un pas natural în strategia de dezvoltare a grupurilor hoteliere internaţionale. Argumentele acestei separari au fost dezvoltarea rapidă a componentei de active de tip light (deja aproape 50% din reţea) şi diferenţele dintre modelele de afaceri ale Orbis, respective Accor (partenerul nostru strategic)”, a declarat Gilles Clavie, President & CEO al Orbis.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro