Gun Media anticipează afaceri cu 50% mai mari în 2019

Autor: Andra Stroe Postat la 27 februarie 2019 42 afişări

Agenţia de marketing online Gun Media, cu focus pe campanii de performance (PPC, SEO & Social Media), estimează o accelerare a ritmului de creştere a businessului în 2019, după ce anul trecut a înregistrat un avans de 40%, faţă de 2017, ajungând la 1,3 milioane de lei (circa 280.000 de euro).

Gun Media anticipează afaceri cu 50% mai mari în 2019

Rezultatele pozitive au venit pe fondul creşterii numărului de clienţi, a volumului de campanii derulate şi a valorii bugetelor gestionate. Cele mai bune rezultate au fost generate de activitatea PPC (Pay-Per-Click), agenţia gestionând bugete de peste 1,25 milioane de euro. Dintre aceştia, 1 milion de euro au fost direcţionaţi către campaniile Google Ads, iar aproximativ 250.000 de euro au mers în campanii Facebook Ads. Valoarea totală a bugetelor gestionate în 2018 a fost de aproximativ 1,3 milioane de euro, în creştere cu 40%, faţă de 2017.

Agenţia a reuşit şi să atragă mai mulţi clienţi în 2018, ajungând la un portofoliu de 85 de clienţi, în creştere tot cu 40% faţă de 2017.

Pentru 2019, reprezentanţii businessului şi-au propus dezvoltarea serviciilor SEO, PPC şi Social Media, pe care le oferim prin integrarea unor soluţii de automatizare la care lucrăm cu o echipă de dezvoltatori externă. Credem cu tărie că un mix corect de campanii de marketing online poate genera ROI (Return on Investment) pozitiv pentru orice business cu prezenţă în mediul online.

Agenţia a înregistrat şi o creştere importantă a numărului de campanii derulate lunar în 2018. Gun Media a derulat anul trecut, în medie 80 campanii în fiecare lună, mult peste media de 50 de campanii simultane din 2017. Pentru anul acesta Gun Media şi propus o medie de minimum 100 de campanii simultan.

Cofondatorul Gun Media consideră că piaţa locală a fost influenţată pozitiv în 2018 de dezvoltarea comerţului electronic din România şi de clienţii care au înţeles importanţa performanţei campaniilor în raport cu costurile, dar este afectată, în schimb, de lipsa de specialişti.

În ceea ce priveşte 2019, fondatorul Gun Media consideră că, la nivel de piaţă, se va pune un accent mai mare pe campaniile YouTube Ads, pe campaniile de marketing online integrate, pe automatizări şi AI, dar şi pe Performance Media.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
business,
crestere,
marketing

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.