H&M încheie un parteneriat de 20 de milioane de dolari cu unul dintre cele mai cunoscute fintech-uri. Ce urmăreşte retailerul suedez pe piaţa serviciilor de plăţi
Retailerul suedez H&M va cumpăra o participaţie minoritară în fintech-ul Klarna în ceea ce va deveni cel mai mare parteneriat de acest gen al lanţului de fashion, potrivit Reuters.
H&M va plăti circa 20 de milioane de dolari pentru mai puţin de 1% din compania Klarna, transmite un purtător de cuvânt, confirmând un zvon citat de Financial Times în această dimineaţă.
Platforma digitală dezvoltată de Klarna va fi utilizată pe toate canalele H&M şi va integra în viitor toate magazinele digitale ale retailerului, au transmis cele două companii într-o declaraţie comună.
Acesta va fi unul dintre cele mai mari parteneriate şi pentru Klarna, care a mai încheiat astfel de deal-uri în ultima perioadă cu retailerul britanic Asos şi cu gigantul de mobilă IKEA.
Parteneriatul dintre H&M şi Klarna va acoperi 14 pieţe din Europa, printre care cea din Marea Britanie şi cea din Suedia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro