Henkel: 2010 va fi cel mai bun an din istoria companiei
Vanzarile Henkel au crescut pe plan international cu aproape 14%, pana la 3,9 miliarde de euro in al treilea trimestru al acestui an. “Acesta este primul trimestru in care reusim sa realizam un EBIT margin ajustat de 13 procente,” declara Kasper Rorsted, Presedinte Henkel Management Board. El a adaugat ca “2010 se preconizeaza a fi cel mai bun an din istoria companiei, fapt ce ne va facilita apropierea de obiectivele financiare fixate pentru anul 2012.”
In primele noua luni ale anului 2010, Henkel a inregistrat o crestere a vanzarilor fata de perioada similara a anului precedent de 11% procente pana la11 mld. euro, in conditiile in care pietele nu au crescut semnificativ. Dupa ajustarea in functie de cursul valutar, vanzarile au crescut cu 6,6 procente.Anul trecut, la nivel international, cifra de afaceri a scazut cu 3,5% fata de 2008, iar profitul cu 6%, dar CEO-ul grupului spunea intr-un interviu acordat BUSINESS Magazin ca "aceste rezultate nu sunt proaste daca ne gandim ca ne-am confruntat cu cea mai grava criza de la al doilea Razboi Mondial incoace".
Filiala locala a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 135 de milioane de euro, in scadere cu 3% fata de 2008, dar rezultatele sunt considerate bune de companie, care a inregistrat scaderi mai mici decat piata pentru toate cele trei divizii ale sale - detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei, produse cosmetice si de toaleta si adezivi si tehnologii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro