Honda a dezvoltat o tehnologie care elimină punctul mort al şoferului
În ultima vreme, cele mai multe îmbunătăţiri în ceea ce priveşte siguranţa maşinii vin odată cu dezvoltarea tehnologică a unor produse, cum ar fi senzorii, radarul sau computerul de bord. Aceste noi tehnologii sunt binevenite de către producătorii auto, deoarece astfel ei pot dezvolta maşini mai sigure şi prin urmare pot creşte preţul final, relatează Businessinsider.com.
Honda a ales o altă strategie: în loc să dezvolte un nou sistem video complicat, compania a ales să îmbunătăţească oglinzile cu care maşinile sunt dotate. Rezultatul se numeşte "oglinda şoferului cu vedere extinsă", care are o margine exterioară convexă şi astfel măreşte aria de vizibilitate a celui care conduce.
Invenţia nu aparţine Honda, însă de-a lungul ultimilor doi ani compania a integrat această oglindă pe majoritatea modelelor produse. Producătorul auto oferă însă şi soluţii mult mai futuriste pentru cei care preferă să plătească mai mult doar pentru a avea acces la ele.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro