Hotelurile „adult only“, noua nişă în turismul local. „Sunt oaze de linişte pentru adulţi, fără agitaţia dată de copii“
♦ Resortul Green Village din Delta Dunării a deschis anul acesta o zonă a complexului în care se pot caza doar adulţii, de asemenea Phoenicia Boutique Hotel & Casino din Mamaia se adresează doar adulţilor.
Conceptul de adult only din industria hotelieră, care permite accesul doar celor peste 18 ani, a început să câştige teren şi în România, iar primele unităţi de cazare care au intrat pe această nişă fie integral, fie doar pentru o parte a complexului sunt deja operaţionale.
„Acest concept a pornit de la feedbackul unora dintre clienţi şi de la experienţele internaţionale pe care le-am trăit. Având zone distincte, face sens ca unele dintre ele care sunt complet separate să fie fără agitaţia dată de copii. Având în vedere faptul că toate construcţiile nostre sunt de lemn şi se propagă sunetul destul de uşor, atunci când sunt copii e multă gălăgie. Am creat o oază de linişte pentru adulţi“, spune Dragoş Anastasiu, proprietarul complexului Green Village din Delta Dunării.
Resortul deţinut de el a deschis anul acesta zona Egreta, o parte izolată a complexului în care se pot caza doar adulţii în 20 de camere. În restul resortului, copiii au acces, astfel că zona destinată tuturor turiştilor este mai mare decât zona pentru adulţi.
„Faptul că faci un hotel sau o zonă adult only nu are nimic de-a face cu atitudinea faţă de copii, nu înseamnă că o zonă adult only urăşte copiii, este o opţiune de business“, precizează Dragoş Anastasiu.
Anul 2021 este cel de-al şaptelea an de funcţionare al Green Village 4* Resort de la preluarea sa de către Eurolines Group, fiind şi prima investiţie în hotelărie a grupului condus de omul de afaceri Dragoş Anastasiu.
Un alt hotel dedicat exclusiv adulţilor este Phoenicia Boutique Hotel & Casino din Mamaia, conform site-ului de rezervări booking.com. Hotelul este parte din grupul Phoenicia, controlat de omul de afaceri Mohammad Murad.
Phoenicia Boutique Hotel, inaugurat în vara anului 2019, dispune de 39 de apartamente cu vedere spre mare.
„Este o segmentare, pentru atragerea clienţilor. Unităţile de cazare fac o comunicare pentru toate tipurile de turişti, însă sunt unităţi care fac doar pentru adulţi. Nu cred ca e un trend, e o nişă în care anumite unităţi se specializează pe o nişă de turişti, turismul adresat adulţilor este pentru a nu fi deranjaţi de clientela de familii cu copii. Înaninte nu existau, toţi ne adresam tuturor, acum vor să atragă clienţii cei mai potriviţi pentru ei“, spune Călin Ile, preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România.
El precizează faptul că pe viitor vor mai apărea hoteluri care se vor specializa şi se vor adresa turiştilor potriviţi pentru conceptele respective. Conceptul de adult only există de multă vreme în unităţile de cazare din străinătate, astfel că există diverse resorturi care au un anumit specific, printre care şi adult only, însă există şi resorturi construite astfel încât să se adreseze familiilor şi în special copiilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro