Hotelurile de lux din România şi-au redus businessul la jumătate: în 2020, valoarea pieţei a ajuns la 57 milioane lei
Anul 2020 a reprezentat pentru hotelurile de lux din România o înjumătăţire a businessului ca urmare a efectelor pandemiei, ceea ce a dus piaţa la o valoare de doar 57 milioane lei, conform datelor companiei de studii de piaţă Euromonitor.
Anul 2020 a reprezentat pentru hotelurile de lux din România o înjumătăţire a businessului ca urmare a efectelor pandemiei, ceea ce a dus piaţa la o valoare de doar 57 milioane lei, conform datelor companiei de studii de piaţă Euromonitor.
Piaţa hotelurilor de lux a fost considerabil afectată de pandemie, acestea fiind focusate în principal pe turismul de business, cel mai lovit sector al turismului. Estimările pentru acest sector arată o revenire mai lentă faţă de celelalte tipuri de turism, precum cel de leisure. Hotelurile de lux au avut de suferit atât de pe urma lipsei turiştilor, cât şi de pe urma evenimentelor care nu au mai putut avea loc în 2020.
Pentru revenirea acestei pieţe, hotelierii trebuie să investească pentru a le oferi turiştilor noi servicii. De asemenea, hotelierii de lux trebuie să se conformeze măsurilor sanitare pentru a putea organiza evenimente şi conferinţe în cele mai sigure condiţii.
România are doar 36 de hoteluri de cinci stele, cu două mai multe faţă de anul anterior, iar aproape jumătate dintre acestea se află în Bucureşti şi Cluj. Două dintre cele mai mari branduri din piaţa hotelurilor de lux din România sunt JW Marriott şi Intercontinental, ambele fiind în Bucureşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro