HTC îl angajează pe „Iron Man” pentru o campanie publicitară de 12 milioane de dolari
Nu este niciun secret că producătorul taiwanez de telefoane mobile HTC pierde tot mai mult teren în lupta cu Samsung şi Apple, dar poate fi “Iron Man” salvarea companiei ?
Nu este niciun secret că producătorul taiwanez de telefoane mobile HTC pierde tot mai mult teren în lupta cu Samsung şi Apple, dar poate fi “Iron Man” salvarea companiei ?
Oficialii companiei par să creadă acest lucru. Potrivit unui raport Bloomberg, citat de Mashable.com, HTC l-a angajat pe Robert Downey Jr., actorul care l-a interpretat pe Iron Man, în trilogia de filme cu acelaşi nume, pentru o campanie publicitară de 12 milioane de dolari, care va dura doi ani.
Potrivit acelorlaşi surse, Downey Jr. va avea ultimul cuvânt de spus în ceea ce priveşte elementele ce ţin de creativitate ale campaniei publicitare, inclusiv flayerele şi reclamele pentru radio şi TV.
În primele trei luni ale acestui an, HTC a înregistrat cel mai mic profit din istorie. Producătorul taiwanez a pierdut cotă de piaţă în faţa Apple şi Samsung în lupta de pe piaţa smartphone-urilor iar produsele sale nu au reuşit să trezească interesul consumatorilor. În acest context rezultatele companiei au fost sub aşteptările investitorilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro