Încă un „miliardar“ fără producţie în sectorul dulciurilor
Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor de pe plan local, a terminat anul 2021 cu o cifră de afaceri record de 1,049 mld. lei, în creştere cu 19% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
♦ Producătorul Kinder şi Nutella a avut afaceri de peste 1 miliard de lei în 2021, plus 19%.
Ferrero România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor de pe plan local, a terminat anul 2021 cu o cifră de afaceri record de 1,049 mld. lei, în creştere cu 19% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Astfel, Ferrero a intrat în „clubul“ companiilor din sectorul dulciurilor cu afaceri de peste 1 mld. lei, alături de Nestlé România, care mai are însă în portofoliu şi cafea şi mâncare pentru animale de companie. Ferrero România a avut un profit net de 30 mil. lei, în scădere cu 24% faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu branduri precum Kinder, Raffaello, Tic Tac, Nutella şi Ferrero Rocher.
Grupul italian nu deţine o fabrică în România, astfel că cei peste 70 de angajaţi pe care îi are în România lucrează predominant în departamente precum vânzări şi marketing. Ferrero este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a dulciurilor, concurând pe anumite segmente cu companii precum Mondelez (Milka, Poiana), Mars, Nestlé şi Kandia Dulce, ultima firmă fiind şi cel mai mare producător local de ciocolată.
Creşterea de pe plan local din ultimii ani a determinat compania să-şi mărească şi birourile. Astfel, Ferrero a semnat cu Globalworth, cel mai mare proprietar de birouri de pe plan local, pentru extinderea cu
660 de metri pătraţi de birouri în proiectul Globalworth Tower din Capitală începând cu luna septembrie 2021. În urma tranzacţiei, Ferrero a ajuns să ocupe o suprafaţă totală de 1.660 de metri pătraţi în ansamblul cu 26 de etaje, potrivit datelor furnizate anul trecut de Globalworth.
Consumul de ciocolată în România este de circa 2,2 kilograme per capita pe an, românii fiind la coada clasamentului la nivel european în ceea ce priveşte consumul de ciocolată, conform ultimelor date.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro