Inditex a avut o creştere a afacerilor de 7% pe fondul majorării cu 41% a vânzărilor online ale Zara
Vânzările online ale magazinului Zara au crescut în 2017 cu 41%, ceea ce a generat o creştere a Grupului Inditex - care deţine brandurile Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home şi Uterqüe - de 7%, înregistrând un profit de 3,37 miliarde de euro, relatează BBC.
Reprezentanţii grupului Inditex au declarat că, în 2017, 10% din vânzările totale au fost online, înregistrând un profit net de 3,37 miliarde de euro şi venituri de 25,34 miliarde de euro.
Cifra de 10% pentru vânzările online nu este cu mult sub cea de 12% înregistrată de rivalul grupului, H&M, dar este mult mai scăzută decât cea de 40% consemnată de compania britanică Next.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro