Inditex a avut o creştere a afacerilor de 7% pe fondul majorării cu 41% a vânzărilor online ale Zara

Postat la 14 martie 2018 83 afişări

Vânzările online ale magazinului Zara au crescut în 2017 cu 41%, ceea ce a generat o creştere a Grupului Inditex - care deţine brandurile Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home şi Uterqüe - de 7%, înregistrând un profit de 3,37 miliarde de euro, relatează BBC.

Inditex a avut o creştere a afacerilor de 7% pe fondul majorării cu 41% a vânzărilor online ale Zara

Reprezentanţii grupului Inditex au declarat că, în 2017, 10% din vânzările totale au fost online, înregistrând un profit net de 3,37 miliarde de euro şi venituri de 25,34 miliarde de euro.

Cifra de 10% pentru vânzările online nu este cu mult sub cea de 12% înregistrată de rivalul grupului, H&M, dar este mult mai scăzută decât cea de 40% consemnată de compania britanică Next.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.