Cu cât sunt suprataxate băuturile de către companiile aeriene low-cost. Marja de profit la fiecare sticlă de apă vândută de Ryanair este de 1300%
Kayak, un motor de căutare de călătorii, a stârnit reacţii când a dezvăluit cât de scumpe sunt produsele oferite în timpul zborului de către companiile aeriene low-cost, comparativ cu preţul din supermarket-uri, scrie The Economist.
Analiza a arătat creşteri de sute şi chiar mii la sută faţă de preţul produsului din supermarket. O marjă de profit de 1800% s-a înregistrat la supa instant care intr-un supermarket se găseşte la preţul de 0,17 dolari, în timp ce pe o cursă Flybe aceeaşi supă costă 3,60 dolari. Ryanair, celebra linie aeriană low cost, este în top cu mai multe produse: apă (marjă profit de 1300% 0, 16 dolari în supermarket şi 2,34 de dolari în avion), baton de ciocolată (1,56 dolari vs 0,56 dolari), chipsuri (1,95 dolari vs 0,79 dolari).
Oferirea de snack-uri la suprapreţ este o metodă pentru companiile aeriene low-cost să aducă venituri în plus, iar mulţi călători sunt dispuşi să plătească aceste sume fie pentru că se află la începutul vacanţei şi vor să se simtă bine sau la final când vor să scape de valuta rămasă.
Poate preţurile din avion nu ar trebui comparate cu cele din supermarket, ci mai degrabă cu cele din cafenele. Sigur, o cafea instant nu este la fel de bună ca una dintr-o cafenea, dar clienţii din restaurant nu au voie să vină cu propriile băuturi, mâncare, pe când în avion este permis acest lucru (cu produse cumpărate din aeroport, care şi acestea sunt la suprapreţ).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro