ING Bank continuă digitalizarea prin noua soluţie de deschidere a unui cont bancar 100% online
ING Bank, sucursala locală a grupului olandez cu acelaşi nume, a dezvoltat o nouă soluţie tehnologică prin care oricine îşi poate deschide un cont bancar prin intermediul aplicaţiei ING Home’Bank, fără a mai fi nevoie să se ducă în vreo sucursală.
ING Bank, sucursala locală a grupului olandez cu acelaşi nume, a dezvoltat o nouă soluţie tehnologică prin care oricine îşi poate deschide un cont bancar prin intermediul aplicaţiei ING Home’Bank, fără a mai fi nevoie să se ducă în vreo sucursală.
"Serviciul pe care îl lansăm şi timpul scurt necesar pentru a deveni client ING prin procesul 100% online reconfirmă promisiunea băncii de a răspunde aşteptărilor clienţilor în ceea ce priveşte rapiditatea cu care lansează pe piaţă noi funcţionalităţi. Mai mult, această inovaţie a fost prioritară pentru noi în contextul în care clienţii ING se bazează pe telefonul mobil, care e principalul lor canal de banking”, a transmis Javier Montes Pita, Head of Retail Banking, ING Bank România.
Prin noul proces de deschidere de cont, cei care doresc pot deveni clienţi ING fără a se mai duce fizic în vreo sucursală.
Contul se va putea deschide in 10 minute, iar cardul ING va fi primit prin curier fără costuri adiţionale. Printre condiţiile pentru deschiderea unui cont ING 100% online se numără faptul că noul client trebuie să aibă peste 18 ani, rezidenţă fiscală în România şI un card de debit ataşat unui cont la altă bancă aflată tot în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro