Inovaţie 2024. MerchantPro: Suită de funcţionalităţi de eCommerce specifice pentru segmentul B2B
MerchantPro B2B este cea mai cuprinzătoare suită de funcţionalităţi B2B disponibilă în prezent pe piaţa din România în sistem SaaS.
Descrierea inovaţiei:
Dezvoltarea MerchantPro B2B s-a realizat în aproximativ 10 luni şi a presupus o investiţie de aproape
200.000 euro. Este o nouă etapă de extindere a platformei SaaS, pentru a servi atat nevoii de extindere a canalelor de vanzare pentru businessurile B2B, cât şi nevoii profunde de automatizare a acestora. Procesul de lansare a fost unul agil, cu versiuni beta făcute disponibile şi actualizate permanent în funcţie de răspunsul şi feedbackul utilizatorilor.
Elementul de noutate:
MerchantPro B2B, cea mai cuprinzătoare suită de funcţionalităţi B2B disponibilă în prezent pe piaţa din România în sistem SaaS, este un nou sistem de storefront si backend dedicat businessurilor B2B care doresc să introducă vânzarea en-gros online în modelul de distribuţie sau care-şi doresc o optimizare a operaţiunilor desfăşurate pe canalele de eCommerce. MerchantPro B2B propune business-urilor de tip wholesale o suită de soluţii tehnologice concepute pentru a răspunde nevoilor specifice şi dinamice ale companiilor implicate în tranzacţii B2B, oferind funcţionalităţi ce îmbunătăţesc eficienţa operaţională şi satisfacţia clienţilor.
Printre caracteristicile inovatoare ale suitei B2B de la MerchantPro se numără preţurile segmentate pe grupuri de clienţi. Această funcţionalitate permite companiilor să creeze şi să automatizeze strategii de preţ personalizate pentru diferite segmente de clienţi. În plus, serviciul oferă discounturi automate bazate pe volum; recunoscând importanţa achiziţiilor în cantităţi mari în tranzacţiile B2B, MerchantPro permite configurarea automată a reducerilor bazate pe cantitatea comandată. Acest lucru încurajează comenzile mai mari şi simplifică procesul de achiziţie pentru clienţi.
O altă caracteristică se leagă de comenzi recurente şi abonamente. Pentru companiile care necesită reîncărcări regulate de stocuri, acest instrument facilitează comenzile automate, programate. Asigură livrări la timp şi reduce povara administrativă atât pentru cumpărători, cât şi pentru vânzători. Cât priveşte sistemul de agenţi de vânzări, MerchantPro oferă funcţionalităţi care permit agenţilor de vânzări să gestioneze mai eficient portofoliile de clienţi, agenţii pot plasa comenzi în numele clienţilor, solicita oferte de preţ şi filtra datele acestora cu uşurinţă. Instrumentul oferă control complet asupra ofertării şi derulării tranzacţiilor. Sistemul include module dedicate pentru solicitarea şi procesarea automatizată de cereri de ofertă, afişarea preţurilor doar pentru clienţi logaţi sau preaprobaţi, acces diferenţiat la categorii de produse cu segmentare în funcţie de grupuri de clienţi, condiţionarea accesului clientului în funcţie de solduri neplătite.
Pentru clienţii de tip persoană juridică, a fost conceput un checkout special. Pentru a simplifica procesul de plasare a comenzilor, modulul de checkout oferă opţiuni precum precompletarea datelor companiei clientului sau checkout într-un singur pas. Fluxurile de procesare a comenzilor includ opţiuni de tip „split order”, cu automatizări în funcţie de statusul depozitelor sistem de avans la plată.
Pentru un management fluid al stocurilor, suita propune sisteme de gestiune multidepozit, peste 20 de sisteme ERP şi WMS integrate nativ cu platforma MerchantPro şi o serie extinsă de automatizări.
Efectele inovaţiei:
Inovaţia suitei B2B de la MerchantPro constă în abordarea sa cuprinzătoare, 360 grade, pentru a răspunde provocărilor unice ale comerţului electronic B2B. Prin integrarea unor funcţionalităţi precum discounturile automate pentru volume mari şi comenzile recurente, platforma reduce intervenţiile manuale, minimizând astfel erorile şi sporind eficienţa. Posibilitatea ca agenţii de vânzări să gestioneze direct conturile clienţilor şi să plaseze comenzi introduce un nivel ridicat de flexibilitate şi personalizare. Astfel, alimentată de noile funcţionalităţi atractive disponibile în platforma MerchantPro, creşterea estimată pentru acest an este de aproximativ 20-25% faţă de 2023.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA