A creat în România un brand de la zero. Acum îl duce la Paris
Inspirat de pasiunea pentru gătit a mamei lui, doamna Lucia, el a creat brandul Madame Lucie, prezent pe piaţa locală printr-un laborator de producţie de macarons şi reţeaua de magazine: trei în Bucureşti şi câte unul în Cluj, Iaşi, Sibiu, Chişinău - dintre care ultimul a fost inaugurat în Centrul Vechi al Capitalei.
După trei ani de la lansare, Gorj a reuşit să crească vânzarea de la zece macarons pe zi la circa 3.000 de bucăţi, la un cost de producţie de 2,5 lei pentru o prăjitură.
Printre planurile lui Gorj se numără acum deschiderea magazinelor în afara graniţelor.
Primul oraş unde se va extinde Madame Lucie va fi chiar cel de unde vin le macarons, Parisul. Spania, Italia şi SUA sunt alte ţări unde antreprenorul plănuieşte să inaugureze magazine. Mesajul pe care îl transmite celorlalţi antreprenori este "să fie perseverenţi şi să asculte sfaturi de la oamenii din business cu experienţă".
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro