Ionuţ Ardeleanu a fost numit director general al Auchan România
Grupul Auchan anunţa o nouă organizare a sa la nivel internaţional. Cu această ocazie a fost anunţată crearea Auchan Retail, companie ce grupează toate meseriile de comerţ alimentar: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, drive şi e-commerce, condusă la nivel internaţional de Wilhelm Hubner, în calitate de director general şi de Vianney Mulliez, în calitate de preşedinte neexecutiv.
În cadrul noii organizări internaţionale şi locale, François Remy, noul preşedinte Auchan Retail România anunţă numirea lui Ionuţ Ardeleanu, 34 ani, în funcţia de director general Auchan România.
„Încă din 2006, când s-a alăturat Auchan România, Ionuţ Ardeleanu a avut un parcurs exemplar, începând cu manager de raion, apoi şef de piaţă şi până la director de magazin şi director regional,” François Remy, preşedinte Auchan România.
„Vrem să facem din Auchan marca preferată a tuturor românilor,” declară Ionuţ Ardeleanu, director general al Auchan România
În noua organizare Auchan Retail România, comitetul de direcţiune va fi condus de Ionuţ Ardeleanu, director general, sub coordonarea lui François Remy, preşedinte neexecutiv Auchan România şi preşedinte executiv Auchan Luxemburg şi va fi alcătuit din directorii regionali şi cei 6 directori de servicii suport: produs, inovaţie, performanţă, eficienţă, resurse umane şi finanţe.
Ionuţ Ardeleanu, licenţiat în ştiinţe economice, s-a alăturat echipei Auchan în 2006, în cadrul magazinului Auchan Titan ca manager de raion şi ulterior ca manager de piaţă. În 2008, este numit director de magazin la Timişoara. În 2011, în calitate de director, pregăteşte şi deschide hipermarketul Auchan Craiova în conceptul fashion discount. Ulterior, în 2012 este numit director de ofertă în cadrul departamentului marketing. În 2013 a fost numit director regional pe regiunea Sud, nou creată în organizarea Auchan, şi având în responsabilitate atât integrarea şi transformarea magazinelor ex-Real din această regiune cât şi consolidarea şi dezvoltarea comerţului Auchan pe perimetrul său - 12 magazine cu 4000 de angajaţi.
François Remy, titular al unei diplome în drept al afacerilor şi a unei diplome DESS de gestiune în cadrul IAE din Lyon, s-a alăturat Auchan în 1986 în cadrul magazinului Saint Priest. A ocupat apoi mai multe poziţii de şef de raion în magazinul din Pontet à Avignon înainte de a deveni şef de sector la Vaulx-en-Velin; controlor de gestiune al magazinului Avignon Sud, devine apoi director adjunct în 1993. A fost numit ulterior director al magazinului din Marsilia în 1996, apoi al magazinului din Luxemburg în 2002. În anul 2012 preia responsabilitatea de director general al Auchan Luxemburg.
Auchan România a deschis primul hipermarket în noiembrie 2006, în Bucureşti. În prezent are în portofoliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare – al doilea comerciant din ţară, cu circa 11.000 de angajaţi – al patrulea angajator privat din România şi cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1 miliard de euro în 2014. Auchan are magazine în 18 oraşe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro