Kaufland a investit 1,35 mld. lei în 2023 în România. „Ne extindem deşi costul pentru deschiderea unui magazin a crescut cu 40%“
Retailerul german Kaufland, prezent pe plan local cu circa 180 de hipermarketuri cu preţuri mici, a investit în România 1,35 mld. lei (275 mil. euro) în 2023, un nivel relativ similar cu cel comunicat pentru fiecare din ultimii ani.
Retailerul german Kaufland, prezent pe plan local cu circa 180 de hipermarketuri cu preţuri mici, a investit în România 1,35 mld. lei (275 mil. euro) în 2023, un nivel relativ similar cu cel comunicat pentru fiecare din ultimii ani.
Retailerul a deschis 13 magazine anul trecut, menţinând ritmul setat în 2022. Este unul dintre cele mai alerte ritmuri de expansiune de la intrarea companiei pe piaţa din România în 2005. Mai mult, oficialii Kaufland spun că vor continua dezvoltarea.
„În ceea ce priveşte strategia de expansiune, cu toate că ne confruntăm cu creşteri ale costurilor de construcţie cu până la 40%, ne-am propus să menţinem constant ritmul deschiderilor, cu 10 magazine noi pe parcursul unui an financiar, la care se adagă şi costurile aferente modernizărilor“, spune Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs la Kaufland România.
Retailerul prezent pe plan local cu circa 180 de hipermarketuri cu preţuri mici a închis anul trecut cu afaceri de 18,35 mld. lei, cu 14,3% mai mari decât în 2022. Avansul a fost susţinut parţial de inflaţie (care a fost de puţin sub 7% la final de 2023, potrivit INS), dar şi de expansiune.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro