Kaufland deschide cel de-al 22-lea magazin al reţelei din capitală şi ajunge la 171 de unităţi la nivel naţional
Retailerul german Kaufland inaugurează cel de-al 22-lea magazin al reţelei din capitală, în sectorul 4, ajungând astfel la o reţea de 171 de unităţi la nivel naţional. Noul magazin este construit pe o suprafaţă totală de 6.000 mp, dintre care 3.850 mp sunt alocaţi spaţiului de vânzare, deschiderea acestuia generând peste 80 de locuri de muncă. Noua locaţie dispune şi de un spaţiu verde de 2.200 mp pe acoperiş, prevăzut cu un sistem de irigare, ce va asigura umiditatea optimă pentru plante.
Noul hipermaket Kaufland are o parcare extinsă, cu peste 280 de locuri, dintre care 12 pentru persoanele cu dizabilităţi şi 9 pentru părinţi. Totodată, clienţii au la dispoziţie şi staţii de încărcare pentru maşinile electrice şi rastele pentru biciclete. Hipermarketul este prevăzut cu 17 case de marcat, dintre care 6 case express, de tip self-service şi 11 standard, pentru plata rapidă a cumpărăturilor, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
’’Kaufland Emil Racoviţă dispune de o vitrină asistată pentru produse proaspete, cu o lungime de 24 de metri, raion de peşte proaspăt, raion extins de legume-fructe, brutărie, produse congelate, produse lactate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi şi produse nealimentare. În galeria comercială, clienţii vor găsi numeroase magazine şi servicii, printre care pizzeria StagePizza şi cofetăria Voipan, farmacia Helpnet, magazinul de optică medicală Optica General şi magazinul VitalPet, pentru produse destinate animalelor de companie. Noul magazin integrează şi sisteme de colectare selectivă’’, se arată în comunicatul de presă al companiei.
Retailerul german Kaufland a trecut anul trecut de borna de 16 miliarde de lei (3,2 mld. euro) cifră de afaceri în România, după o creştere de 15% comparativ cu anul precedent, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Compania a raportat un profit de 884,3 milioane de lei, în uşoară scădere faţă de anul anterior, în vreme ce numărul mediu de angajaţi a crescut cu peste 300, ajungând la 13.827 de oameni. Compania se numără printre cei mai mari jucători de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 ţări, 148.000 de angajaţi şi o reţea de 171 de magazine în România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro