Kaufland rămâne lider al pieţei de retail din România

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 29 mai 2018 168 afişări

Kaufland ajunge cea de-a treia cea mai puternică companie din economia României, cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei, în creştere constantă de la an la an, şi rămâne liderul pieţei de retail din România.

Kaufland rămâne lider al pieţei de retail din România

De asemenea, şi în 2017, Kaufland s-a numărat printre cei mai importanţi contribuabili la bugetul de stat al României, direcţionând o sumă de peste 680 milioane lei.

Pe parcursul anului, Kaufland România a sprijinit comunitatea locală cu peste 26 de milioane lei, fiind un important susţinător al ONG-urilor. Investiţia a însemnat proiecte de reponsabilitate socială ce au venit în beneficiul a circa 600.000 de români - copii, adulţi sau vârstnici - din domenii esenţiale pentru dezvoltarea comunităţii, precum: cauze sociale, sănătate, educaţie, sport, protecţia mediului şi de facilitare a accesului la cultură.

2017 a fost un an de premiere pentru Kaufland România. Anul trecut, compania a lansat prima reţea de grădini urbane comunitare, amplasate pe acoperişurile sau în exteriorul magazinelor sale şi în şcoli (Grădinescu).

De asemenea, compania a inaugurat Raftul Românesc, primul program naţional pentru mai multă carne de porc românească la raft, prin care preia producţia de la peste 50% dintre micii fermieri români. Tot în 2017, compania şi-a reinventat identitatea vizuală şi a introdus concepte noi de galerii comerciale, precum Open Mall, Food Court sau magazine cu pereţi din sticlă.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.