KFC lansează platforma proprie de comenzi online
KFC România anunţă că a lansat platforma proprie de comenzi online. Astfel, în acest moment, clienţii au la dispoziţie trei variante pentru a-şi comanda acasă produsele din portofoliul companiei: site-ul propriu, serviciul de call center şi platformele partenere de comenzi online, atât în Bucureşti, cât şi în ţară.
Reprezentanţii businessului spun că platforma online se diferenţiază prin exclusivitate, oferind consumatorilor o serie de oferte unice, dedicate acestui nou canal. În prezent, aceasta este disponibilă doar pentru Bucureşti, unde comenzile online vor fi livrate prin serviciul propriu KFC Delivery. În ţară, livrarea se realizează în continuare prin intermediul platformelor online partenere care activează în oraşul respectiv.
„Având în vedere contextul actual, planul este să consolidăm zona de livrări pentru a acoperi cât mai multe arii, atât din Bucureşti, cât şi din ţară, în cel mai variat şi eficient mod posibil”, a declarat Marian Gogu, director general, KFC România.
Început cu două restaurante în Bucureşti, serviciul KFC Delivery s-a extins treptat la 79 de locaţii în 32 de oraşe, până în prezent. Noua platformă digitală contribuie semnificativ la dezvoltarea business-ului, cu o investiţie ce va avea un impact vizibil imediat, dar şi pe termen lung.
Lansarea platformei vine într-un moment foarte potrivit, într-un context în care există un focus clar pe zona de livrare, aflată în continuă ascensiune, spun reprezentanţii companiei. Planurile sunt, aşadar, de continuare a investiţiilor în dezvoltarea şi expansiunea pilonului de livrare la nivel de business, atât pentru a îmbunătăţi logistic ariile de acoperire, cât şi experienţa la nivel de interacţiune cu consumatorii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro