Kingfisher a redeschis primele două unităţi din reţeaua Bricostore România sub brandul Brico Dépôt
Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher, care a preluat anul trecut cele 15 magazine Bricostore din România, a redeschis unităţile din zonele Pantelimon şi Orhideea sub marca Brico Dépôt, ca "depozite", termenul estimat pentru transformarea întregii reţele fiind de doi ani.
Bricostore România a intrat într-un proces de transformare în Brico Dépôt începând din iunie 2013, odată cu preluarea de către Kingfisher, iar joi a fost încheiată prima etapă a acestui proces. Formatul Brico Dépôt mai este utilizat de grupul britanic în Franţa şi Spania.
"Nu este vorba despre încă un magazin pe piaţa românească de DIY, ci de lansarea în România a unui concept nou şi diferit", a declarat, joi, Patrick Papot, directorul general delegat al Brico Dépôt România.
El a precizat că unităţile sunt redeschise sub denumirea de "depozit", iar transformarea întregii reţele ar urma să dureze doi ani.
Kingfisher a plătit 35 milioane lire sterline (41,5 milioane euro) cash pentru cele 15 magazine achiziţionate de la Bricostore România, la care se adaugă preluarea unor datorii de 35 milioane lire, care au fost stinse imediat. De asemenea, Kingfisher a preluat disponibilităţi cash de 7 milioane euro în cadrul aceleiaşi tranzacţii, astfel că suma totală plătită de compania britanică pentru magazine se ridică la 63 milioane lire (75 milioane euro).
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro