Lanţul de cafenele 5 to go a realizat anul trecut afaceri de aproape 3 mil. euro
Cifra de afaceri a grupului 5 to go a depăşit anul trecut 2,8 milioane de euro, businessul fiind mai mult decât dublu faţă de 2016, când lanţul de cafenele a generat venituri de 1,2 milioane de euro.
Lanţul de cafenele 5 to go a ajuns la peste 60 de unităţi, răspândite în Bucureşti şi în ţară.
Potrivit lui Radu Savopol, cofondator al 5 to go, planurile pentru 2018 prevăd atingerea pragului de 150 de unităţi, atât cu 5 to go, cât şi cu 5 to go coffee spot, conceptul dedicat vânzării cafelei în zona de retail şi de birouri, investiţiile bugetate în acest sens cifrându-se între 650.000 şi 800.000 de euro. Totodată, antreprenorul vrea ca anul următor să lanseze un al treilea concept din grupul 5 to go, un coffee shop cu suprafaţa cuprinsă între 50 şi 100 de metri pătraţi şi care se poziţionează în segmentul mediu spre premium de preţ. Acesta va fi lansat oficial în martie-aprilie 2018.
În ceea ce priveşte Dialogue Social Bar, deschis în zona Piaţa Rosetti a Capitalei, a ajuns la o cifră de afaceri de 60.000 de euro, după doar şase luni de activitate, potrivit lui Radu Savopol.
„Am deschis într-o perioadă dificilă pentru segmentul HoReCa (mai-iunie), însă din luna septembrie locaţia s-a poziţionat în zona de evenimente, work shop, evenimente private, însă mai puţin în zona de coworking, datorită evenimentelor exclusive ce se desfăşurau în locaţie. Este exemplul unei afaceri pe care o gândeşti într-o direcţie, dar observi că piaţa îţi cere o altă direcţie şi te adaptezi pe acea zonă care îţi aduce profit şi este foarte bună pentru conceptul nostru, Dialogue Social Bar fiind un spaţiu atipic”, descrie Savopol poziţionarea aleasă. El apreciază că investiţia în acesta va fi amortizată în doi ani. Antreprenorul spune că şi-a planificat investiţii de 40.000 de euro pentru deschiderea unei a doua unităţi Dialogue Social Bar, într-o clădire istorică. Recent, 5 to go a lansat gama de produse 5 togo Ă (PLUS). Noua gamă de produse, cu preţul de 10 lei, cuprinde în prezent: smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwichuri şi sucurile organice.
„Cred că acest upgrade va da o cu totul altă dinamică businessului, putem vorbi despre chirii un pic mai mari, de spaţii mari mari, de zone de stat la mese etc.”
Radu Savopol spune că se află la stadiul de discuţii cu parteneri şi investitori pentru extinderea lanţului 5 to go pentru piaţa din Estul Europei, însă nu au stabilit o dată concretă pentru deschiderea primei locaţii din afara României.
„Am avut mult mai multă atenţie pe piaţa din România şi acest lucru a contat în anul 2017”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro