LEM’S a deschis un magazin în Vulcan Value Center, în urma unei investiţii de 2 milioane de lei
Lemet, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel naţional, a deschis al treilea magazin din acest an în complexul comercial - Vulcan Value Center din Bucureşti. Noul spaţiu comercial LEM’S măsoară 2000 de mp, se întinde pe doua niveluri şi este cel mai mare magazin al reţelei. Investiţia în acest spaţiu comercial s-a ridicat la 2 milioane de lei.
„Acum, reţeaua LEM’S are trei magazine proprii doar în Bucureşti: unul în Dristor, altul în Obor şi al treilea, nava amiral a reţelei, în Vulcan Value Center. Cele trei magazine se întind pe suprafeţe mai mari de 1000 mp. Reţeaua de magazine LEM’S acoperă în Bucureşti peste 4000 mp de showroom. Capitala deţine acum prima poziţie în topul vânzărilor reţelei LEM’S”, declară Adrian Rizea, director comercial LEM’S.
De la începutul acestui an, LEM’S şi-a extins reţeaua cu alte două magazine de peste 1200 mp, situate în Oneşti şi Botoşani. Pentru deschiderea celor două magazine LEM’S s-au investit 2,5 milioane de lei.
„Este important să subliniem că toate magazinele de mobilă ale Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard de calitate în toate judeţele ţării. Dezvoltarea permanentă a gamelor de produse ne obligă să căutăm spaţii mai generoase pentru magazinele noi sau pentru relocare, în cazul celor vechi”, declară Adrian Rizea.
Cu magazinul LEM’S din Vulcan, reţeaua LEM’S ajunge la o suprafaţă totală de retail la nivelul întregii ţări, de peste 66.000 mp.
După nouă luni din 2014, afacerile reţelei de magazine LEM’S au ajuns la 162 de milioane de lei, depăşind cu 10 procente aceeaşi perioadă a anului trecut.
„Anul acesta reţeaua de magazine LEM’S beneficiază din plin de investiţiile din 2012 şi 2013. Magazinele sunt mai generoase ca suprafaţă de expunere, iar gama de produse este mult mai variată. Avem pe de o parte produse şi programe aşezate pe verticală de la economic la premium plus şi lux. Pe de altă parte ne-am extins pe orizontală, astfel încât fiecare dintre aceste paliere de preţ să ofere mai multe opţiuni”, declară Adrian Rizea.
Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEM’S pentru desfacerea produselor sale. În fabrica Lemet şi în reţeaua LEM’S activează peste 1.350 de angajaţi. Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 35.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricii de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri prelucrate tip PAL.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro