Lenovo Group, venituri de 12,2 miliarde de dolari în T3, cu 6% mai mult faţă de 2015, dar un profit operaţional mai mic
Lenovo Group raporteaza in al treilea trimestru fiscal, incheiat la 31 decembrie 2016, venituri de 12,2 miliarde dolari, in crestere cu 6% comparativ cu perioada similara din 2015, si profit operational in valoare de 138 milioane dolari, redus cu 64% in termeni anuali. La data de 31 decembrie 2016, Lenovo dispune de suma neta de 155 milioane dolari.
Lenovo are trei domenii majore de business, si anume centre de date, dispozitive mobile si PC-uri si dispozitive inteligente. Conform analistilor din domeniu, toate aceste 3 industrii au inregistrat o crestere lenta sau chiar stagnare.
In cel de-al treilea trimestru fiscal, divizia PC and Smart Devices (PCSD), care include PC-uri si tablete, a inregistrat vanzari de 8,6 miliarde dolari, generand astfel o crestere de 2% fata de aceeasi perioada din 2015. Comparativ cu trimestru precedent, vanzarile PCSD au crescut cu 10,2 procente.
Compania a livrat un total de 15,7 milioane de PC-uri la nivel global in perioada acestui trimestru, cifra care reprezinta o crestere de 2% de la un an la altul, cu 4 procente mai mult decat media industriei, care a inregistrat o scadere de doua procente. Lenovo a inregistrat o cota de piata record in China, in regiunea Europa/Orientul Mijlociu/Africa si in America Latina, ramanand astfel lider mondial pe piata PC-urilor cu o cota de piata globala record de 22,4 procente.
Pe piata tabletelor, Lenovo a inregistrat o crestere de la an la an de 10%, cu 29 de procente mai mult decat media pietei, precum si cresteri semnificative fata de perioada similara din 2015 a mai multor game de produse precum PC-uri dedicate gaming-ului (crestere de 71%), Chromebook (crestere de 76%) si detasabile (crestere de 91%). Toate acestea reprezinta game de produse pe care Lenovo va continua sa le dezvolte, aspect exemplificat prin recenta lansare in cadrul CES a seriei de laptop-uri Legion, dedicate gaming-ului.
Divizia Lenovo Mobile Business Group (MBG), care cuprinde atat smartphone-urile Moto, cat si cele Lenovo, a generat vanzari trimestriale in valoare de 2,2 miliarde dolari, inregistrand o scadere de 23 procente de la an la an, dar si o crestere de 7 procente fata de trimestrul anterior, crestere determinata in principal de pietele mature. In cel de-al treilea trimestru, Lenovo a livrat 15 milioane de smartphone-uri, cu 7% mai multe decat in trimestrul precedent. Acestea includ si produsele Moto, care au inregistrat o crestere de 20 procente.
Pentru divizia Lenovo Data Center Group (DCG), care include servere, solutii de stocare, software si servicii, s-au inregistrat vanzari de 1,1 miliarde dolari in cel de-al treilea trimestru fiscal, in scadere cu 20% in termeni anuali si 3% de la un trimestru la altul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro