Luxul e imun la pandemie? Vânzările locale ale Louis Vuitton şi Rolex au crescut anul trecut cu peste 10%. Scăderi apar la mărcile mai ieftine
Zece dintre cele mai puternice branduri de lux sau premium din România au adunat anul trecut, în plină pandemie, afaceri de circa 200 de milioane de lei. Unele mărci, în frunte cu Louis Vuitton şi Rolex, şi-au bătut propriile recorduri în 2020, în timp ce altele au fost pe minus.
Zece dintre cele mai puternice branduri de lux sau premium din România au adunat anul trecut, în plină pandemie, afaceri de circa 200 de milioane de lei. Unele mărci, în frunte cu Louis Vuitton şi Rolex, şi-au bătut propriile înregistrări în 2020, în timp ce altele au fost pe minus.
Au postat scăderi în special mărcile cu preţuri mai mici, cele mai active pe segmentul premium şi nu de lux, precum Michael Kors şi Diesel, arată o analiză a ZF. Cele mai multe dintre brandurile analizate de ZF şi-au continuat creşterea chiar şi în pandemie, într-un an în care magazinele neesenţiale au fost închise temporar. Cristina Roşca
Totuşi, în 2020 mulţi oameni au avut bani de cheltuială dat fiind că nu au mai ieşit la restaurant şi nu au mai călătorit, aşa că unii au ales să cheltuiască pe articole de lux, conform informaţiilor din piaţă. Mai mult, dat fiind că nu au mai mers la Paris sau Milano în vacanţe unde făcând şi cumpărături, consumatorii români de lux şi-au cheltuit banii la Bucureşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro