Magazinele online au pregătit reduceri de Crăciun de până la 75% la sute de mii de produse
Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) anticipează un nou vârf de achiziţii aferent perioadei sărbătorilor de iarnă, în contextul în care mii de magazine online derulează campanii cu reduceri de preţ de până la 75%.
”Este o perioadă în care atât consumatorii finali cât şi companiile caută cadouri pentru cei dragi, respectiv clienţi, parteneri şi angajaţi. Anul acesta câteva mii de retaileri online derulează campanii de sărbători care presupun reduceri de până la 75% la game diverse, de la electronice şi electrocasnice, la produse IT, jucării, produse de îngrijire, bijuterii sau îmbrăcăminte şi accesorii. Companiile de curierat s-au pregătit mult mai bine în acest an şi vor lucra intens şi după perioada de Crăciun, pentru livrarea cadourilor pentru Anul Nou”, a declarat Florinel Chiş, director executiv al ARMO.
Printre magazinele membre ARMO care oferă preţuri promoţionale de Crăciun se numără: AVstore, BestKids, Borealy, Depozituldecosmetice.ro, eMAG, evoMAG, F64, Fashion UP, ITGalaxy, Krista, SevenSins, Vegis.
ARMO estimează o creştere cu 35% a comerţului online anul acesta, la o valoare de 2,8 miliarde de euro, estimare reevaluată în creştere de 2,5 miliarde de euro.
Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro