Mazda a vândut 803 maşini în România în 2014
Compania Mazda a vândut pe piaţa locală 803 maşini în 2014, cu circa o treime mai mult faţă de anul 2013, informează oficialii producătorului auto.
Cel mai bine vândut model a fost SUV-ul CX-5, cu 351 de unităţi şi o creştere cu 39% comparativ cu perioada anterioară, în timp ce Mazda3 a înregistrat vânzări mai mari cu 44%, cu un volum de 262 de unităţi în 2014. Pe locul trei se situează limuzina Mazda6, cu 187 de unităţi vândute, în creştere cu 19%.
„Este al doilea an consecutiv când ne menţinem creşterea vânzărilor cu două cifre. Toate cele trei modele de nouă generaţie care au contribuit la această creştere importantă integrează gama de tehnologii cu un consum scăzut şi un nivel redus de emisii”, a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda România.
România a înregistrat a patra cea mai mare creştere a înmatriculărilor de autoturisme noi din UE, de 25,5%, în primele nouă luni din 2014, în timp ce Dacia a avut cel de-al treilea important avans dintre mărcile cu volum ridicat de vânzări, de 29,2%, la 273.743 de unităţi. În România, vânzările de autoturisme noi au crescut la 51.564 unităţi în intervalul ianuarie-septembrie, de la 41.073 unităţi în aceeaşi perioadă a anului precedent. Creşteri mai mari decât cea înregistrată de piaţa auto românească au avut Portugalia (35,3%), Irlanda (29,8%) şi Croaţia (25,8%), conform Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro