MedLife anunţă o cifră de afaceri 606,16 mil. lei pentru primele 9 luni ale anului
Compania de servicii medicale MedLife încheie primele 9 luni din 2018 cu o cifră de afaceri de 606,16 milioane lei, în creştere de 32% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, informează un comunicat.
Clinicile şi spitalele au avut cea mai mare dinamică, aceste segmente de business au înregistrat în primele nouă luni o creştere de 49%, respectiv 45% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, urmate de laboratoare şi divizia corporate, cu procente de 21% şi 19%.
În perioada următoare, grupul MedLife continuă proiectele de tip green field, proiectează dezvoltarea a noi linii de business şi continuă strategia de achiziţii. Compania vizează dezvoltarea celui de al doilea brand – Sfânta Maria, dar şi extinderea altor companii achiziţionate.
Adiţional dezvoltării brandului Sfanta Maria, MedLife vizează şi dezvoltarea prin extindere a companiilor achiziţionate. Astfel, Dentestet, companie achiziţionată în 2016, se pregăteşte să se extindă cu două unităţi noi, iar Sama, operator medical din Oltenia, companie achiziţionată în 2015, vizeaza deschiderea unei noi unitati de mari dimensiuni ce include si servicii de spitalizare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro