Metroul din Bucureşti se transformă în mall
Metroul din Capitală se va transforma într-un mall în toată regula. Este noul plan al conducerii Metrorex care susţine că două lanţuri comerciale doresc să se extindă în subteranul Capitalei şi să deschidă mai multe magazine.
Pentru ca planurile să devină realitate, spaţiile în care acum se vând, de la covrigi şi ţigări, până la chiloţi şi baterii, ar trebui preluate de la sindicalişti. Aceştia din urmă se împotrivesc şi ameninţă că vor ataca decizia în instanţă, relatează Ştirile ProTv.
Cu peste 6.000 de metri pătraţi de spaţiu comercial închiriabil, metroul este un concurent redutabil pentru mall-urile din Bucureşti în condiţiile în care prin subteran în fiecare zi trec peste 600.000 de călători, potenţiali clienţi. Prin comparaţie: toate mallurile din Bucureşti atrag într-o zi ploioasă cel mult 500 de mii de vizitatori.
De altfel, metroul arată în prezent ca o piaţă liberă de orice fel de reguli, spune directorul Metrorex: lângă tarabele cu legume, fructe şi pateuri se află cele cu parfumuri sau lenjerie intimă.
Pentru a-şi mulţumi toţi viitorii clienţi, Metrorex a comandat un studiu amănunţit care trebuie să identifice tipurile de cumpărători din subteran şi banii pe care sunt dispuşi să-i cheltuiască.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro