Mihaela Racoviţă, managing partner, Tritech Group: „Trebuie să ai încredere în forţele proprii şi în oamenii din jur, cu care faci echipă”
„Trebuie să ai încredere în forţele proprii şi în oamenii din jur, cu care faci echipă. Totodată, trebuie să fii permenanent informată şi să nu ratezi nicio şansă de formare profesională. .”
Mihaela Racoviţă a intrat în echipa Tritech Group în urmă cu 15 ani pe poziţia de assistant manager şi a evoluat treptat până a fost numită în anul 2014 în funcţia de administrator al societăţii cu atribuţii de coordonare a departamentelor financiar, comercial şi de marketing. Firmele din cadrul Tritech Group sunt axate pe producţia şi comercializarea de panouri fotovoltaice sub marca Wattrom (linia de producţie este la Ovidiu, judeţul Constanţa), importul şi distribuţia de echipamente de automatizări pentru căi de acces (marca BFT din Italia), vânzarea şi instalarea sistemelor automate de parcare cu plată şi de management al zonelor de parcare (marca Equinsa din Spania), alte activităţi axate pe instalarea sistemelor integrate de securitate, sisteme de control acces, uşi de garaj rezidenţiale şi industriale realizate de echipa tehnică în judeţul Constanţa. „Spre deosebire de cultura organizaţională din companiile multinaţionale direcţionată de politici clar definite venite de la sediul central (aflat de obicei în afara României) într-o afacere antreprenorială dintr-un oraş altul decât Capitala, trebuie să concepi şi să defineşti reguli mai mult sau mai puţin scrise de lucru cu oamenii. Provocarea (ştiu că este un cuvânt des folosit) este să ai iniţiativă constructivă - să creezi fără a avea ghidaj corporatist transformând în avantaj dinamismul unei companii de dimensiune medie”, îşi descrie ea stilul de leadership. Cât priveşte egalitatea de gen, spune că „oricât mi-am dorit să nu judec pe cei cu care am interacţionat prin faptul că erau femei sau bărbaţi, mi s-a întâmplat să fiu judecată. Au existat pe parcurs situaţii în care a trebuit să demonstrez din punct de vedere practic funcţionalitatea unui produs şi am simţit la început reticenţa interlocutorului”. Pe de altă parte, subliniază că a încercat să transforme fiecare ocazie în oportunitate şi să treacă peste posibilele obstacole de gen.
Profilul Mihaelei Racoviţă a apărut în anuarul 105 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, publicat în luna martie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro