Milioane de oamenii au vrut să afle cum se poate salva o viaţă
Lansat în 2011 din dorinţa de a oferi publicului larg un set de reguli elementare pentru acordarea primului ajutor în situaţii de urgenţă, programul “Lecţia de prim ajutor” - dezvoltat de ING Asigurări de Viaţă în parteneriat cu Fundaţia pentru SMURD şi Asociaţia MaiMultVerde - a înregistrat doar într-un an peste 5,5 de vizionări. În cadrul programului, partenerii pun la dispoziţia beneficiarilor mai multe instrumentele cu ajutorul cărora pot afla cum trebuie să procedeze corect în situaţii care necesită acordarea primului ajutor.
Programul "Lecţia de prim ajutor" include site-ul www.lectiadeprimajutor.ro , aplicaţii pentru smartphone-uri şi lecţii publice de prim ajutor. Programul va fi dezvoltat în continuare prin lansarea unei aplicaţii pentru tablete şi adăugarea constantă de informaţii şi de rubrici speciale.
În primul an de funcţionare, site-ul www.lectiadeprimajutor.ro a înregistrat peste 40.000 de vizite (dintre care peste 25.000 unice), fiind accesate peste 150.000 de pagini, iar fiecare utilizator având un timp mediu petrecut pe site de patru minute. În cadrul site-ului sunt publicate permanent informaţii de actualitate, rubrici speciale dedicate afecţiunilor şi soluţiilor de prim ajutor de sezon, ilustraţii grafice explicative şi filme cu demonstraţii ale soluţiilor de prim ajutor.
Vizitatorii pot adresa întrebări medicilor SMURD prin intermediul unui formular dedicat şi primi răspunsuri în 24 de ore sau îşi pot testa cunoştinţele printr-un quiz online.
De asemenea, vizitatorii site-ului pot contribui cu informaţii noi la situaţiile deja existente sau pot propune situaţii şi soluţii noi, iar cei care doresc să fie la curent cu ultimele noutăţi o pot face abonându-se la e-newsletter-ul Lecţia de prim ajutor. Informaţii sunt disponibile şi pe reţelele de socializare Facebook www.facebook.com/lectiadeprimajutor şi Twitter http://twitter.com/#!/primajutor.
Pentru a spori nivelul de interactivitate al programului şi a asigura disponibilitatea informaţiilor prin canale care să permită oamenilor să aibă acces la ele în momentul şi locul în care au nevoie, utilizatorii de telefoane cu sisteme de operare iOS şi Android pot descărca şi utiliza gratuit prima aplicaţie cu soluţii de prim ajutor disponibilă în limba română, cu ajutorul căreia obţin rapid informaţii şi soluţii pentru cele mai des întâlnite probleme medicale (http://www.lectiadeprimajutor.ro/aplicatii-pentru-android-si-iphone/).
De la lansarea aplicaţiilor, în luna august, s-au înregistrat deja 10.000 de descărcări - pentru fiecare descărcare realizată, ING Asigurări de Viaţă urmând să doneze suma de 1 euro către Fundaţia pentru SMURD.
Nu în ultimul rând, în cadrul programului au fost organizate şase cursuri publice de prim ajutor, cu un public total de 150 de persoane, în cadrul cărora instructorii SMURD au prezentat soluţii de prim ajutor de bază, iar participanţii au avut ocazia să afle şi să testeze practic manevrele de bază în acordarea primului ajutor.
În 2013 programul va fi extins prin adăugarea de noi informaţii, rubrici speciale, precum şi prin lansarea de noi aplicaţii şi organizarea de cursuri de prim ajutor pentru public, astfel încât sfaturile şi soluţiile practice salvatoare de vieţi să ajungă la un număr cât mai mare de oameni.
ING Asigurări de Viaţă este prima companie internaţională de asigurări de viaţă care a intrat pe piaţa din România, în ianuarie 1997. Începând cu anul 1999 este lider al pieţei de asigurări de viaţă. Iniţiată în 2010, atunci când a fost creată o divizie dedicată în cadrul departamentului de marketing, strategia de responsabilitate socială a ING Asigurări de Viaţă urmăreşte ca direcţii prioritare educaţia financiară, protecţia mediului şi accesul la educaţie pentru copiii talentaţi sau defavorizaţi, la care s-a adăugat în 2011 pilonul programelor care oferă "şanse la viaţă".
Pe parcursul anului 2011 ING Asigurări de Viaţă a dezvoltat nouă proiecte de amploare şi o serie de proiecte adiacente în domeniul responsabilităţii sociale, printr-o investiţie totală de 1,24 milioane lei, aferentă programelor derulate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro