Millennium Bank a lansat serviciul SmartPhone Banking
Clienţii Millennium Bank pot efectua tranzacţii direct pe terminalele mobile folosind aplicaţia de SmartPhone Banking a băncii, disponibilă acum pentru terminalele mobile Apple şi pentru cele care folosesc sistemul de operare Android.
Noul serviciu permite utilizatorilor să vizualizeze în mod confortabil toate produsele achiziţionate de la Millennium Bank şi să efectueze transferuri, precum şi să creeze şabloane de plăţi şi să definească beneficiari
Aplicaţia, denumită "MillenniumRO", poate fi descărcată gratuit din AppStore şi Android Market. Pentru folosirea acesteia, clienţii trebuie să-şi activeze mai întâi serviciul Internet Banking. Aplicaţia de SmartPhone Banking foloseşte mai multe niveluri de securitate - la prima activare, la accesarea aplicaţiei, la vizualizare şi la tranzacţii.
"Aplicaţia de SmartPhone Banking asigură acces rapid la produsele financiare şi la operaţiuni practic de oriunde. Este un nou canal alternativ pe care îl putem oferi clienţilor noştri care folosesc serviciul Internet Banking, în linie cu obiectivul nostru de a aduce inovaţie în domeniu", a declarat Florentina Mihai, director Canale Alternative la Millennium Bank.
Millennium Bank, parte din grupul portughez Millennium bcp, avea la finele anului trecut active de 2,2 miliarde de lei (517 milioane de euro). În al doilea trimestru al anului în curs, banca a avut o pierdere de 3,7 milioane de euro, faţă de o pierdere de 5,7 milioane în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro