Miruna Senciuc, CEO, BNP Paribas Personal Finance Bucureşti: „Două dintre marile atuuri ale femeilor sunt diplomaţia şi empatia”

Autor: Ioana Matei Postat la 18 iunie 2020 125 afişări

„Sunt de părere că două dintre marile atuuri ale femeilor sunt diplomaţia şi empatia. Desigur, şi bărbaţii sunt diplomaţi, dar poate că gradul de empatie este mult mai redus faţă de cel pe care îl manifestă femeile. O femeie care ocupă o funcţie de conducere va fi atentă la nevoile şi solicitările celor din jur, va pune totul pe roate, va inova şi va avea grijă să atragă şi să reţină talentele în companie”, a spus Miruna Senciu, CEO BNP Paribas Personal Finance Bucureşti în răspunsurile sale pentru realizarea profilului din catalogul 105 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS.

Miruna Senciuc, CEO, BNP Paribas Personal Finance Bucureşti: „Două dintre marile atuuri ale femeilor sunt diplomaţia şi empatia”

Miruna Senciuc a preluat funcţia de CEO al BNP Paribas Personal Finance Bucureşti în luna august a anului trecut, iar de atunci spune că şi-a propus să înţeleagă, în detaliu, cât de apropiaţi sunt angajaţii băncii de cultura organizaţională a grupului, care sunt aşteptările lor şi cum a evoluat compania de-a lungul timpului. Au demarat şi studii în acest sens, iar în paralel s-au axat pe proiecte dedicate înţelegerii nevoilor şi aşteptărilor consumatorilor. „În opinia mea, toate aceste demersuri au condus la conturarea unei imagini de ansamblu, realiste şi transparente, ceea ce a sprijinit întreaga echipă de management în construirea planului strategic pe următorii cinci ani”, spune Miruna Senciuc. Iar pentru anul în curs, şi-a propus să continue aceste demersuri: „Să nu uit de ceea ce contează cu adevărat: să investesc în oameni, în echipă. Am convingerea că echipa este adevăratul responsabil pentru succesul unei companii: un angajat mulţumit va avea grijă de clienţi, va fi atent la nevoile lor, şi astfel compania va putea creşte organic”. Miruna Senciuc este de părere că am depăşit momentul la care femeile se confruntau cu nenumărate restricţii, iar în România fenomenul inegalităţii de gen nu poate fi considerat unul manifest: „Mai mult decât atât, prezenţa femeilor în structurile de management a devenit deja parte integrantă din culturile organizaţionale, din ADN-ul” societăţii româneşti, ceea ce ne oferă o poziţie privilegiată faţă de alte ţări”.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.