Mutare surpriză: McDonald`s investeşte 300 de milioane de dolari pentru a-şi personaliza meniurile în era digitală
McDonald`s realizează cea mai mare achiziţie a companiei din ultimii 20 de ani şi achiziţionează o companie de tehnologie pentru a-şi personaliza meniurile în încercare de a se adapta la era digitală, potrivit Bloomberg.
Cel mai mare lanţ de restaurante din lume cheltuie peste 300 de milioane de dolari pentru a cumpăra compania Dynamic Yield, potrivit unei surse citate de publicaţia americană.
Cu ajutorul noilor tehnologii, meniurile afişate în restaurantele lanţului vor fi diferite în funcţie de o serie de factori precum vreme – mai multă cafea când temperaturile sunt scăzute şi mai multe sortimente de îngheţată când acestea sunt ridicate. Un alt factor ar fi referinţele regionale şi momentul zilei.
De când a preluat cârma gigantului în 2015, CEO-ul Steve Easterbrook încearcă să adapteze McDonald`s la era digitală.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro