NEPI Rockcastle îşi continuă strategia de dezvoltare în Europa Centrală şi de Est cu două noi achiziţii
NEPI Rockcastle, liderul investiţiilor imobiliare din Europa Centrală şi de Est, anunţă achiziţia a două noi centre comerciale: Arena Plaza, al doilea cel mai mare centru comercial din capitala Ungariei, şi Paradise Center, cel mai mare mall din Sofia. Valoarea totală a celor două tranzacţii se ridică la aproximativ 528 milioane de euro, finalizarea achiziţiei Paradise Center fiind momentan condiţionată de acordul Consiliului Concurenţei.
O nouă ţară pe harta investiţiilor NEPI Rockcastle
Cu o suprafaţă închiriabilă de 66.000 metri pătraţi, Arena Plaza este poziţionat central, în zona de est a oraşului, aproape de principala gară internaţională, şi reprezintă primul pas pe care îl face NEPI Rockcastle în strategia sa de dezvoltare în Ungaria. Mall-ul este situat în Budapesta, centrul economic al ţării, cel mai bogat oraş din Ungaria, cu o populaţie de peste 1,7 milioane de locuitori şi o economie în ascensiune. Valoarea tranzacţiei este de 275 milioane de euro.
Inaugurat în 2007, Arena Plaza are un potenţial comercial sporit, pe care NEPI Rockcastle îşi propune să îl maximizeze prin iniţiativele de reconfigurare a centrului şi îmbunătăţire a ofertei de branduri şi spaţii de recreere. În prezent, Arena Plaza oferă vizitatorilor săi un mix variat de magazine, dar şi spaţii moderne de divertisment şi petrecere a timpului liber. Centrul comercial este închiriat în totalitate, având unele dintre cele mai populare branduri precum Bershka, H&M, IMAX Cinema City, KFC, Massimo Dutti, McDonald’s, Peek & Cloppenburg, Media Markt, New Yorker, Tesco sau Zara. Dispunerea modernă pe două etaje, parcarea ce le oferă vizitatorilor acces rapid în magazine şi mixul atractiv de chiriaşi au dus la o creştere a cifrei de afaceri de peste 7% pe an, în ultimii doi ani. Mai mult, traficul anual al centrului comercial a atins pragul de 10 milioane de vizitatori, noul proprietar propunându-şi să depăşească această cifră prin iniţiativele de reconfigurare a centrului.
Expansiune puternică pe piaţa din Bulgaria
Paradise Center este cel mai mare centru comercial din Sofia, cu o suprafaţă închiriabilă de 82.000 metri pătraţi. După achiziţia Serdika Center din vara acestui an, această tranzacţie, în valoare de 252,9 milioane de euro, subliniază strategia de extindere a companiei în Bulgaria şi consolidează prezenţa dominantă a grupului în ţară.
Inaugurat în 2013, Paradise Center este situat în zona de sud a oraşului, aflată într-un proces puternic de dezvoltare, şi beneficiază de o poziţie favorabilă, fiind la intersecţia a două mari artere de trafic, cu acces direct la cea mai nouă linie de metrou. Paradise Center are un trafic anual de 10 milioane de vizitatori, oferindu-le acestora un mix de branduri locale şi internaţionale, dar şi spaţii moderne de divertisment şi petrecere a timpului liber.
Centrul comercial este închiriat către unele dintre cele mai populare branduri precum Bershka, Cinema City, Forever 21, H&M, LC Waikiki, Massimo Dutti, New Yorker, Pull & Bear, Reserved, Sephora, Sport Vision, Sofia Event Center (spaţiu de evenimente), Stradivarius, Technopolis şi Zara. Paradise Center cuprinde, de asemenea, o zonă de restaurante şi divertisment, cu restaurante de tip fast şi slow food, un centru de fitness cu o piscină de 25 m, precum şi un spaţiu de joacă pentru copii. Centrul comercial va trece printr-un proces de reconfigurare, care va aduce îmbunătăţiri zonei de subsol şi terasei precum si mixului de chiriasi, şi va consolida poziţia dominantă a Paradise Center pe piaţa din Bulgaria.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană