Netflix a anunţat că a pierdut 970.000 de abonaţi şi plănuieşte o revenire
Grupul american a publicat o cifră de afaceri de 7,97 miliarde de dolari pentru perioada aprilie-iunie.
Netflix a anunţat marţi că a pierdut 970.000 de abonaţi între primul şi al doilea trimestru, în loc să piardă două milioane pe cât preconiza, şi se aşteaptă să-şi recâştige abonaţii pierduţi în această vară. Serviciul, care are acum 220,67 milioane de abonaţi în întreaga lume, a fost în mare măsură dezamăgit în aprilie când a recunoscut că a pierdut abonaţi pentru prima dată într-un deceniu.
Semn că vestea a liniştit piaţa, acţiunile sale au crescut cu peste 8% în timpul tranzacţionării electronice după închiderea Bursei din New York. Grupul californian a publicat o cifră de afaceri de 7,97 miliarde de dolari pentru perioada aprilie-iunie, un rezultat mai mic decât aşteptările, pe care le-a pus în special pe seama unui curs de schimb nefavorabil, anunţă Le Figaro.
Pe de altă parte, a realizat un profit net de 1,44 miliarde, mai bine decât se aştepta. Şi intenţionează să recâştige un milion de abonaţi în trimestrul al treilea, ajungând astfel la 221,67 milioane de abonaţi plătitori, o cifră încă sub cea de la sfârşitul anului 2021.
Netflix mizează pe succesul celui de-al patrulea sezon al serialului SF şi aventură pentru adolescenţi „Stranger Things”, care tocmai s-a încheiat, şi la lansarea iminentă a „The Grey Man”, un film al fraţilor Russo, regizorii filmului „Avengers: Endgame”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro